Prihlásiť sa cez:

Často kladené otázky

FAQ

Čo obnáša členstvo?

Základná registrácia je zdarma. Pri registrácii zdarma nemôžete odoslať viac ako päť správ z vášho profilu. Počet doručených správ nie je obmedzený. Pri registrácii zdarma máte taktiež obmedzený počet užívateľov vo vyhľadávaní a nemáte možnosť vyhľadať všetkých užívateľov a nemôžete zasielať vaše telefónne číslo alebo emailovú adresu iným užívateľom.

Ako získam plné členstvo?

Plné členstvo je pre mužov spoplatnené, stačí kliknúť po prihlásení na odkaz „Kúpte si plné členstvo", ktorý nájdete v menu vľavo dole. Po aktivovaní plného členstva nie ste už ničím obmedzený a môžete využívať všetky naše služby. Môžete vyhľadávať profily zo všetkých našich užívateľov podľa prezývky, kraja, mesta, veku a stavu, písať ľubovoľný počet správ, zasielať telefónne číslo alebo e-mailovú adresu a taktiež odosielať v správach fotky, smajlíky a GIPHy ostatným užívateľom, máte možnosť si prezrieť vaše najlepšie zhody podľa vyplneného dotazníka a využiť služby našej Fotozoznamky - kde hodnotíte užívateľov podľa fotky.

Ako môžem zmeniť svoj profil?

Zmena profilu je veľmi jednoduchá. Všetky informácie vo svojom profile zmeníte po prihlásení a kliknutí na tlačítko „Upraviť profil“ , použite fialovú ikonku profilu v pravom hornom rohu.

Nejde mi nahrať fotka? Čo môžem urobiť?

Pokiaľ vám nejde nahrať fotka, tak býva najčastejšou príčinou, že vaša fotka prevyšuje maximálnu veľkosť, ktorá je 10 MB. Riešením tohto problému je zmenšenie parametrov fotky alebo skúsiť nahrať inú fotku. Pokiaľ by fotka neprevyšovala veľkosť 10 MB a aj tak by nešla nahrať, tak nám napíšte na technickú podporu popis problému a vašu profilovú prezývku.

Prečo sa moja fotka hneď neobjavuje v zozname profilov?

Fotky je potrebné najprv schváliť naším administrátorom, aby neporušovali naše podmienky užitia. Fotka sa teda objaví až po schválení, ktoré je vӓčšinou spravené do 24 hodín.

Zabudli ste svoje heslo?

Kliknite na odkaz „Zabudli ste heslo?“, ktorý nájdete pod tlačítkom „Prihlásiť“. Po stlačení tlačítka sa vám objaví políčko, kam zadáte svoj e-mail a my vám obratom zašleme odkaz pre zmenu hesla.

Prečo sa mi nedá prihlásiť?

Skontrolujte si najprv, či zadávate správne veľké a malé písmená. Uistite sa tiež prosím, či zadávate správne užívateľské meno a heslo, ktoré ste zadávali pri svojej registrácii. Pokiaľ by ste sa nemohli stále prihlásiť, tak nám napíšte spoločne s popisom problému a profilovou prezývkou na našu technickú podporu a my sa budeme snažiť všetko čo najskôr vyriešiť.

Neobdržal/a som aktivačný e-mail?

Skontrolujte najskôr svoju e-mailovú schránku, či nemáte aktivačný e-mail vo spamovom koši. Niekedy sa môže stať, že poskytovatelia e-mailových schránok vyhodnotia automatický e-mail ako spam. Pokiaľ nenájdete aktivačný e-mail v spame, tak si nechajte zaslať aktivačný e-mail znovu z registračného formulára alebo kontaktujte našu podporu.

Ako môžem vymazať svoj profil?

Pokiaľ chcete svoj profil vymazať, tak nám napíšte na technickú podporu požiadavku o vymazanie profilu a váš profil bude vymazaný do 3 pracovných dní. Pokiaľ máte zaplatené plné členstvo ( Platba pomocou platobnej karty online ), musíte najprv zaslať výpoveď služieb podľa postupu uvedeného vo všeobecných obchodných podmienkach.

Čo znamená overiť profil?

Každý užívateľ je overovaný pri registrácii pomocou svojho e-mailu. Užívateľ sa môže ďalej overiť pomocou tlačítka „Overiť profil“ ktoré nájdete v sekcii "Upraviť profil" v rozšírenom výbere (tlačítko s tromi bodkami vľavo dole). Tu je niekoľko spôsobov pre overenie, z ktorých vyberte jeden a zašlite svoj profil k overeniu. Na základe týchto overení užívateľ overí svoj profil a fotku a stáva sa tak overeným užívateľom, čo je uvedené pri jeho profile. Overení užívatelia majú o mnoho vӓčšiu úspešnosť zoznámenia, pretože im naši členovia viacej dôverujú, práve kvôli tomuto overeniu identity.

Ako si pridám užívateľa do priateľov?

Potom čo kliknete na detail užívateľského profilu, nájdete v ňom  tlačítko s tromi bodkami vľavo dole, vyberte ikonu profilu s pluskom "Pridať do priateľov". Ak na tlačítko kliknete, tak si pridáte daného užívateľa do priateľov. S priateľmi môžete o mnoho jednoduchšie komunikovať a nájdete ich všetkých vždy pod tlačítkom „Priatelia“ v menu vľavo dole alebo na dolnej lište vpravo dole.

Ako vyhľadám iných užívateľov?

Kliknite na tlačítko „Profily“ v menu vľavo dole. Potom vyberte parametre pre hľadanie užívateľov - filter - tlačítko vpravo dole, ako sú prezývka, mesto, vek, stav a stlačte tlačítko „Vyhľadať“.

Kde si môžem zmeniť svoj e-mail alebo svoje heslo?

Kliknite na tlačítko „Nastavenie“, ktoré nájdete v fialovej ikonke profilu vpravo hore, nad tlačítkom „Podpora“.

Ako pozastaviť opakujúcu sa platbu?

Užívatelia, ktorí si zakúpia predplatné cez Google Play si môžu predplatné kedykoľvek sami zrušiť podľa návodu uvedeného v odkaze nižšie:

https://bit.ly/2DtRGBf

Užívatelia, ktorí si zakúpia predplatné cez App Store si môžu predplatné kedykoľvek sami zrušiť podľa návodu uvedeného v odkaze nižšie:

https://apple.co/2XR3Y45

Plné členstvo v takomto prípade skončí po jeho uplynutí.

Pri platbe kartou je z dôvodu neprerušenia poskytovania služieb prevádzaná periodicky na obdobie, ktoré ste si zvolili pri aktivácii. Okrem toho niekedy ponúkame špeciálne akcie, ktoré majú dobu obnovenia rôzneho trvania než naše bežné upisovacie obdobie. Skúšobné členstvo na jeden týždeň prechádza automaticky po tomto týždni do regulérneho mesačného členstva. V skúšobnom týždni stačí ukončenie oznámiť na podporu a to najmenej 3 dni pred koncom skúšobného týždňa. Pokiaľ prejde týždenné skúšobné členstvo do regulérneho mesačného členstva, tak je potrebné výpoveď predplatného a členstva poslať písomne. Opakovanú platbu (predplatné) môžete zrušiť zaslaním listu na adresu: Butterfly Destiny s.r.o., Branická 213/53, Branik, PSČ 147 00, Praha 4, Česká republika. V liste uvediete požiadavku na zrušenie opakovanej platby, váš registračný email a profilovú prezývku. Členstvo vám bude zrušené do 10 pracovných dní, od obdržania listu na našej adrese. O predplatné pri ktorom je potrebná písomná výpoveď ide len v prípade platby pomocou platobnej karty online a pomocou služby PayPal.

Pri platbe SMS si predplatné užívateľ môže kedykoľvek ukončiť zaslaním SMS vo tvare ZOZNAMENIE STOP na číslo 8866.

Ostatné platby (napr. bankový prevod, poštová poukážka) sú jednorázové a nie je potrebné posielať písomnú výpoveď.

Čo mám robiť, pokiaľ mám technické problémy so zobrazením stránky?

Najprv prosím zistite, či máte aktualizovaný software alebo či nemá váš počítač technické nedostatky. Pokiaľ budete mať naďalej problémy so zobrazením stránky, zašlite nám popis problému na našu technickú podporu spoločne s vašou profilovou prezývkou a my sa budeme snažiť, čo najskôr váš problém vyriešiť.

Často kladené otázky

FAQ

Čo je na iDating zadarmo a čo sa musí platiť?

Základná registrácia je zdarma. Pri registrácii zadarmo nemôžete odoslať viac ako päť správ z vášho profilu. Počet prijatých správ nie je obmedzený. Pri registrácii zadarmo máte tiež obmedzený počet užívateľov vo vyhľadávaní a nemáte možnosť vyhľadať všetkých používateľov alebo nemôžete zasielať vaše telefónne číslo či e-mailovú adresu iným užívateľom. Obmedzeni ste tiež vo Fotozoznamke, kde môžete ohodnotiť iba 10 profilových fotografií.

Ako si kúpim plné členstvo?

Plné členstvo je pre mužov spoplatnené, stačí kliknúť po prihlásení na fialového panáčika v pravom hornom rohu a zvoliť "Kúpte si plné členstvo". Po aktivovaní plného členstva nie ste už ničím obmedzení a môžete využívať všetké naše služby. Môžete vyhľadávať profily zo všetkých našich užívateľov podľa prezývky, mestá, veku, stavu, písať ľubovoľný počet správ, zasielať telefónne číslo alebo e-mailovú adresu a tiež posielať fotky, smajlíky a GIFy v správach ostatným užívateľom. Ďalej si môžete prezrieť vaše najlepšie zhody podľa vyplneného dotazníka a využiť našu službu Fotozoznamka, kde hodnotíte užívateľov podľa fotky.

Ako zmením údaje o sebe?

Zmena údajov je veľmi jednoduchá. Všetky informácie vo svojom profile zmeníte po prihlásení a kliknutí na fialového panáčika v pravom hornom rohu a zvolíte "Upraviť profil".

Nemôžem nahrať fotku. Čo s tým?

Ak vám nejde nahrať fotka, príčinou môže byť to, že vaša fotka prevyšuje maximálnu veľkosť, ktorá je 10 MB. Riešením tohto problému je zmenšenie parametrov fotky alebo nahranie inej fotky. Ak by fotografia neprevyšovala veľkosť 10 MB a napriek tomu by nešla nahrať, napíšte nám na podporu opis problému a vašu profilovú prezývku.

Prečo nevidím svoju fotku medzi inými profilmi?

Fotografie musia byť najskôr schválené naším administrátorom, aby neporušovali naše podmienky užitia. Fotka sa teda v zozname profilov objaví až po schválení, ktoré je väčšinou vykonané do 24 hodín.

Čo mám robiť, keď zabudnem heslo?

Kliknite na odkaz "Zabudli ste heslo?", Ktorý nájdete nad tlačidlom "Prihlásiť". Po stlačení tlačidla sa vám objaví políčko, kam zadáte svoj e-mail a my vám obratom zašleme odkaz pre zmenu hesla.

Prečo sa nemôžem prihlásiť?

Skontrolujte si najskôr, či zadávate správne veľké a malé písmená. Uistite sa tiež, či zadávate správne užívateľské meno a heslo, ktoré ste zadávali pri svojej registrácii. Ak by ste sa nemohli stále prihlásiť, tak nám napíšte spoločne s popisom problému a profilovou prezývkou na našu podporu a my sa budeme snažiť všetko čo najskôr vyriešiť.

Čo mám robiť, keď mi neprišiel aktivačný email?

Skontrolujte najskôr svoju e-mailovú schránku, či nemáte aktivačný e-mail v spamovom koši. Niekedy sa môže stať, že poskytovatelia e-mailových schránok vyhodnotia automatický e-mail ako spam. Pokiaľ nenájdete aktivačný e-mail v spame, tak si nechajte zaslať aktivačný e-mail znova z registračného formulára alebo kontaktujte našu podporu.

Ako môžem vymazať profil?

Ak chcete svoj profil vymazať, tak nám napíšte na podporu požiadavku o vymazanie profilu a váš profil bude vymazaný do 3 pracovných dní. Ak máte predplatené plné členstvo (Platba pomocou platobnej karty online), musíte najskôr zaslať výpoveď služieb podľa postupu uvedeného vo všeobecných obchodných podmienkach.

Ako môžem pridať iných užívateľov do priateľov?

Po kliknutí na užívateľský profil v ňom nájdete červené tlačidlo, ktoré vám po stlačení ponúkne možnosti správy alebo pridanie do priateľov. Tlačidlo pridanie do priateľov je označené panáčikom, u ktorého je symbol plus. S priateľmi môžete oveľa ľahšie komunikovať a nájdete ich všetkých vždy pod tlačidlom "Priatelia" v dolnej lište úplne vpravo.

Ako môžem vyhľadať iných užívateľov?

Kliknite na tlačidlo "Menu" a potom "Profily". Potom vyberiete parametre pre hľadanie užívateľov skrz červené tlačidlo v pravom dolnom rohu, ako sú prezývka, mesto, vek, stav a stlačte tlačidlo "Vyhľadať".

Ako si zmením heslo alebo email?

Kliknite na fialového panáčika v pravom hornom rohu a vyberte "Nastavenia".

Akým spôsobom zruším platby?

Užívatelia, ktorí si zakúpia predplatné cez Google Play si môžu predplatné kedykoľvek sami zrušiť podľa návodu uvedeného v odkaze nižšie:

https://bit.ly/2DtRGBf

Užívatelia, ktorí si zakúpia predplatné cez App Store si môžu predplatné kedykoľvek sami zrušiť podľa návodu uvedeného v odkaze nižšie:

https://apple.co/2XR3Y45

Pri platbe kartou je z dôvodu neprerušenia poskytovania služieb prevádzaná periodicky na obdobie, ktoré ste si zvolili pri aktivácii. Okrem toho niekedy ponúkame špeciálne akcie, ktoré majú dobu obnovenia rôzneho trvania než naše bežné upisovacie obdobie. Skúšobné členstvo na jeden týždeň prechádza automaticky po tomto týždni do regulérneho mesačného členstva. V skúšobnom týždni stačí ukončenie oznámiť na podporu a to najmenej 3 dni pred koncom skúšobného týždňa. Pokiaľ prejde týždenné skúšobné členstvo do regulérneho mesačného členstva, tak je potrebné výpoveď predplatného a členstva poslať písomne. Opakovanú platbu (predplatné) môžete zrušiť zaslaním listu na adresu: Butterfly Destiny s.r.o., Branická 213/53, Branik, PSČ 147 00, Praha 4, Česká republika. V liste uvediete požiadavku na zrušenie opakovanej platby, váš registračný email a profilovú prezývku. Členstvo vám bude zrušené do 10 pracovných dní, od obdržania listu na našej adrese. O predplatné pri ktorom je potrebná písomná výpoveď ide len v prípade platby pomocou platobnej karty online a pomocou služby PayPal.

Pri platbe SMS si predplatné užívateľ môže kedykoľvek ukončiť zaslaním SMS vo tvare ZOZNAMENIE STOP na číslo 8866.

Ostatné platby (napr. bankový prevod, poštová poukážka) sú jednorázové a nie je potrebné posielať písomnú výpoveď.

Mám technické problémy so stránkou, ako ich mám riešiť?

Najprv prosím zistite, či nemáte neaktualizovaný softvér alebo či nemá váš počítač technické nedostatky. Ak budete mať naďalej problémy so zobrazením stránky, zašlite nám popis problému na našu technickú podporu spoločne s vašou profilovou prezývkou a my sa budeme snažiť čo najskôr váš problém vyriešiť.